Ajankohtaista tietoa alamme tutkimuksesta: 5min pikaesitelmät ja tutustumista tutkimusten tekijöihin posterinäyttelyssä kierrellen.
Esittelyssä lauantaina:
Eveliina Stolp, Jyväskylän yliopisto: Tahdistumisen ja toimijuuden yhteys – oppilaiden ja
opettajien kokemuksia yhteismusisoinnista. Mitä uusia näkökulmia tahdistumisen
kokemuksen ymmärtäminen tuo oppilaan toimijuuden tarkastelulle yhteismusisoinnin
kontekstissa?
Alicia Lucendo-Noriega, Jyväskylän yliopisto: What makes music drive social-emotional
development? How the various aspects of music can support the development of
social-emotional skills.
Matias Hämäläinen, Jyväskylän yliopisto: Syväjohtaminen ja musiikkikasvatus – Palaute
osana vuorovaikutustaitojen oppimista. Vuorovaikutukseen kohdistuvan palautteen
antamisen ja arvioinnin merkitykset osana musiikkikasvatuksen opintoja.
Oula Mommo, Oulun yliopisto: Peruskoulun musiikinopetuksen inklusiivisuuden ja
pedagogisen tuen toteutuminen. Mitä kansainvälinen ja kotimainen tutkimus kertoo
musiikinopetuksen inklusiivisuudesta ja pedagogisen tuen toteutumisesta?
Katri Olander, Jyväskylän yliopisto.